ponedeljek, 17. september 2012

Vintage nakit

V bistvu se ga le sestavila . Uhani, prstani in dve ogrlici, ravno toliko sem imela doma še verižic in kovinskih rožic, da sem skombinirala.


Pisana druščina ...



Luštne so, Tinkara je takoj posvojila prstan, za uhane moramo pa spet poskusiti z luknjami.V tretje gre rado pravijo. Se ji zagnoji (kljub mazanju) in ko pozdravimo, se ji luknje že zarastejo. Ona si pa tako zelo želi nositi uhane.

5 komentarjev:

Alenka pravi ...

Luštno!
Tudi jaz se moram spravit
" samo sestavljat" :):)

Andreja pravi ...

Čudoviti izdelki. Tinkari pa poskusi uhančke premazati z običajnim prozornim lakom za nohte - menda to prepreči alergije.

Mojca pravi ...

Si me spomnila, koliko "samo za sestavit" škatel imam v svoji omari... Koc koc, dela slaba vest :)

Hvala za čvekec <3 :)

Hali pravi ...

Mojca, hvala tebi za obisk, škoda, ker nisva še kakšno več rekli :-) pa saj bo še prilika , kaj? Boš prišla kot razstavljavka :-)

HRANDICA pravi ...

Lepe so te rožice, spet me je zbodla rumena :))). Tinkara pa očitno ne prenaša dobro določenih kovin. poskusita samo s srebrom in zlatom.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca