četrtek, 27. september 2012

Čestitka - rože v ločku 2

Prejšnji eden je nastala ena, ta teden dve...

Ko iščem rože sem vedno znova presenečena, kaj vse najdem...In zadnjič sem bila sama nase ponosna, ker sem se v ustvarjalni trgovini uspešno uprla nakupu še kakšnega nožka za rezanje :-) Bravo jaz, bančna kartica mi je hvaležna.



In še ena kuverta.Te so pri čestitkah tako popularne kot, hmhmhmhm recimo Adele v glasbi...


3 komentarji:

Sonja pravi ...

Prav super so tele rožice z luknjicami na sredi. Veliko bolj zračno delujejo in tkao čestitka postane bolj nežna. Luštno :)

Simona pravi ...

Res lepo. Nežno, igrivo in bogato - vse ob enem.

MarikaGabez pravi ...

Čudovito. Všeč mi je ta nekakšen "čipkast" pogled.

Poročni čestitki

 Za Katjo in Blaža sta nastali dve čestitki. Dobila sem fotografijo darila in sem tudi čestitki ustvarila v barvah le teh Ta je imela žepek ...