ponedeljek, 3. september 2012

Barvanje in servetkanje

Sobota je minila v kuhanju ajvarja ( še zmeraj je najboljši domač, mhmhm  domač kruh  namazan z ajvrajem - božansko). Še dobro, da imamo nadstrešek, da sem bila pod streho, ko sem kuhala, saj je deževalo cel dan prav pošteno.
Ampak v nedeljo smo se prebudili v mežikajoče sonce, ki se je sramežljivo kazalo skozi meglice. In proti poldnevu je padla odločitev moža, da bomo barvali stole in ptičjo hišico. Stole in hišico zato, ker so bili že fino dotrajani, zima, dež, sneg naredijo svoje. Pa sem hitro primaknila še jaz svoje 4 neobdelane šatulje in en mini pladenj. Sonce hitro posuši barve in kaj, zunaj operem čopiče, ni mi potrebno paziti na tla - super je ustvarjati zunaj, sploh z barvami.
Medtem ko so se ostali člani družine zabavali z barvanjem stolov in hišic, sem se jaz lotila kuhanja kosila in peke cimetovih rožic. Odlične so, enostavne za narediti, pojedli smo jih do večera ( za prvič sem vzela polovične količin sestavin). Zvijala sem ji pa kar malo po svoje :-)


                                      


In po kosilu sem se lotila barvanja, lakiranja, pa spet barvanja in lepljenja servetkov.
In šatulje so tu v novih preoblekah, čakajo na skrite zaklade ali nakit.

Romantične vrtnice...

                                      

Metulji v rjavi... tudi v notranjosti...


Pa energijske oranžne vrtnice...


...in oranžni metulji
 .                                    
In še tale mini pladenj... ja tea for two, ravno toliko je velik, da gresta gor dve skodelici :-)

 . -

In ko je bilo vse pobarvano in polakirano, se je sonce že počasi poslavljalo. Je šlo spat za goro, zato  ostali izdelki še niso na fotografijah... A nič bat, pokažem kmalu :-)

V soboto, 8. septembra 2012 ( od 9. - 13. ure) pa sem na Jesenski tržnici unikatov v Brežicah. Se vidimo?

4 komentarji:

Janja pravi ...

Kako uspešno ste zaključili vikend.
Skrinjice so krasne. Kar ne morem izbrati najlepše, ker so vse zelo lepo razpokane :)). Lp

Helena pravi ...

Mmmm, do sem mi je zadišalo :) Mislim, da bom ta recept kar kmalu preizkusila. Mamljivo dobri zgledajo tile ptički oz. rožice.
Vauuu, krasne škatlice si naredila. Pa pladenj je tudi enkraten!

Cinnamon and Thyme pravi ...

Kako produktiven dan, pohvalno! Meni pa ajvar diši :D. Rožice so ti krasno uspele :).

Nena pravi ...

o lepo ste imeli zapolnjen vikend...tele cimetove rožice so pa zadišale do Lj :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca