sreda, 9. maj 2012

Črka B

Moja črka... mhmhm kar komplicirane vse te vijuge, vsi ti trebuščki. No, ne komplicirano, zamudno. Mislim , da sem sama vse prej kot komplicirana oseba, prej tista, ki bi rada vsem ugodila. Je to dobro, slabo? Kakorkoli, če se jaz počutim v redu, je dobro, ne?
In ime sem dobila po moji stari mami, ki sem ji menda karakterno zelo podobna. Žal je nisem poznala in ona ne mene, umrla je že veliko pred mojim rojstvom.

Ampak tale B je za vse tiste, katerih ime se začne na to črko... in tudi barva je moja - vijola




6 komentarjev:

Andreja pravi ...

Lepa čestitka in črka B je takoj za A :-)))))))
Lepo si jo zložila skupaj!

McCrafty /Klavdija pravi ...

Zelo lepe barve in kombinacija. Pickpoit je še vedno ena najlepših tehnik ...vsaj zame :)

Anja pravi ...

Zelo lepo zavit B... krasno

Simona pravi ...

Preprosto lepa je. Me pa mika, da bi se tegale šivanja lotila tudi sama.

Andreja Z pravi ...

Prelepe so tele tvoje šivane voščilnice.

Marina pravi ...

Čudovita in v super barvi narejena=) Lepo se imej...pappa

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca