četrtek, 9. februar 2012

Dan potem...

Po prazničnem dnevu smo se spet prebudili v delovni dan. Mrzel, sneg kar škripa pod nogami, zima kot je bila v času moje mladosti (zgodnje) J. Hvala vsem za lepe želje… Dan je bil res lep, lahko bi rekla popoln.
Presenečenje – torbica/čestitka, ki jo je naredila zame Tinkara. Vse sama, iz glave narisala načrt, zlepila okrasila.

In tale njena slika, ki jo je dala v okvir.

Fantje so kupili pa bon za razvajanje in me polubčkali. Matevž je še dodal, da bi še naprej tako dobro kuhala J

Razvajale so me tudi orhideje, ki so v včerajšnjem sončnem dnevu kar zažarele.



Pomirjala me je snežno bela odeja, ko sem pogledala skozi okno.


In razveseljevalo kup čestitk po vseh medijih J in tiste, ki krasijo police. Hvala vsem še danes mi je toplo pri srcu…

3 komentarji:

Maja pravi ...

Čudovite ideje imaš in krasne otroke, da so te tako presenetili!

Nena pravi ...

ja pri Tinkari se pa vidi čigava je!!!no pa tud Matevž ni od muh :)

Vladuška pravi ...

Res so te zelo lepo presenetili in verjamem, da je bil to zate popoln dan.

Čestitka za dvoletnika

Za dvoletnega Naceta in njegov drugi rojstni dan. Traktor pa obvezno na čestitki :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.