nedelja, 30. oktober 2011

Dolga ogrlica

Pred časom sem imela malo čistke po raznoraznih škatlicah, predalčkih, kjer so bile različne kroglice - majhne, velike, take z vzorci ali brez. Eno so imele že kar lepo starost... najprej sem jih hotela zabrisati v smeti, potem sem pa pomislila na to, kako lepe bi bile nanizane kar tako brez zaporedja... In zadnjič jih je takole nanizala moja Tinkara...



 Dolžina???
Hmhmhm za 2x okoli vratu in prav poživi kakšno temno pletenino!
Mislim da je v tem steklenem lončku materiala še za kakšno :-)

4 komentarji:

Simona pravi ...

Barvitost in različnost sestavlja tako lušno celoto, kajen? Me spominja na ljudi. Različni pa vendarle moramo živeti skupaj. In če se znamo malce prilagoditi in kljub temu ostati svoji, je lahko tako lušno.

Anonimni pravi ...

Šareno i lijepo! Veliki pozdrav od Zondre:)

Nena pravi ...

lep mix.

MarikaGabez pravi ...

Pa kaj tebi vse ne uspe!?! Jaz iz tega ne bi naredila NIČ, ker pač nič ne gre skupaj. Pri tebi pa vse sede na svoje mesto.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca