torek, 6. september 2011

Roza ogrlici

Čez vikend sem se spet malo igrala s fimo maso. Ja, še zmeraj vztrajam pri tej znamki :-)
Želela sem en čisto poseben odtenek roza barve...take starinsko roza. Našla sem eno pikico  roza, malo bele in peščene mase, naredila en preliv iz katerega je nastal en magnetek ( pokažem jutri). Iz ostankov sta pa nastali še ti dve ogrlici, ki sta že pri novih lastnicah ( jap, kovačeva kobila je zmeraj bosa)


Izrezan krog v sredini, pečeno na žarnici, odtis grobega brusnega papirja in še malo poštempljano z rožicami.
Druga narejena na podoben način, izpuščena le peka na žarnici.


6 komentarjev:

Marna pravi ...

Lepi! Barva mi je strašno všeč.

Suzana pravi ...

Obe sta prekrasni! Super izpade tale relief brusnega papirja!

Nena pravi ...

super barva....mi je pa prva za odtenek bolj všeč kot druga ;)

Tanja E. pravi ...

Res lepa tale "alt" rosa barva in lepa izdelka, LP:)

Nataša pravi ...

Zelo zelo všeč! Tudi jaz sem med vikendom fimala. Tudi jaz se ne morem "odlepit" od Fima. In tudi jaz zelo prisegam na brusni papir :)

K pravi ...

Viš, jaz sem se čez vikend potepala, zdaj me pa hrbet boli ... mar bi fimala, me ne bi nič bolelo in še kaj bi lahko poskusila. Eh ;)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca