petek, 2. september 2011

Ajvar

Po nekaj letih premora, sem se letos  odločila, da naredim malo domačega ajvarja. V vsej svoji kuharski karieri sem ga tako ali tako delala samo 1x :-) Recept mi je posredovala prijateljica z opombo, da je zelo enostaven in zelo dober. No takšne kombinacije imam najraje :-)

Recept:
5 kg rdeče paprike
1 kg paradižnika
1/2 kg korenja
1/2 kg gorčice
3/4 l olja
1 dcl vinskega kisa
2 žlici soli
česen
1 mali hudi feferon ( ni nujno)

Papriko, paradižnik, korenje sem zmlela v multipraktiku, dala v posodo in kuhala cca 1,5 ure. Vmes seveda mešala, potem sem dodala še olje, kis in sol ter še kuhala dobre pol ure. Na koncu še primešala gorčico in polnila kozarčke.
Imela sem 3 kg paprike (  zmanjšala sem tudi ostale sestavine) , napolnila sem skoraj 10 majhnih (370 ml) kozarčkov.



Ajvarski pozdrav  in lep septembrski vikend vam želim!

4 komentarji:

Nena pravi ...

pridna!!!jaz se kar ne lotim tega...imam za izgovor to da ga jem samo jaz ;)

MarikaGabez pravi ...

Tudi jaz sem ga delala samo 1x (to je že zgodovina) in nič ne vem kaki je bil recept. Tale mi res zveni preprosto, vendar bi se ga mogoče še lotila, če .... če v njem ne bi bilo korenja. Premišljujem, če mora biti dodan kot neke vrste konzervans, saj glede na to, da se kuha, sprosti ogromno sladkorjev.

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Pridna! :)Moja mama hoče letos naresti ajvar iz pečenih paprik. :)

flo pravi ...

a ti dam kar naslov kam pošlji kak kozarc????? :-)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca