četrtek, 11. avgust 2011

Krstni čestitki

Malo iz vaje sem počasi začela tudi z ustvarjanjem.Prav hecno je gledati prste in roke, kako so okorni v začetku, kar zmanjka tiste iznajdljivosti.Še dobro, da kar hitro tudi nazaj pride. Zato sem se lotila najprej papirnatih zadev. Fimo in mečkanje pride na vrsto tudi v kratkem, moram izdelati še kakšen kos torte ali pa kar celo :-)

Krstni čestitki ...

Ena s svečko in nežnimi rožicami

"Vosek" sem naredila s pomočjo napihljivih barv.

Druga čestitka je  v obliki obleke...


Tudi notranjost sem potiskala z nežno roza rožicami

Pravzaprav je tole druga čestitka v obliki obleke. Izdelam prvo: embosiram svetleč bel papir, nalepim, dodam trakec... in potem vzamem okrogel nožek, da bom izrezala del pri vratu ( pol kroga). Vse naravnam in seveda brez velikega razmišljanja spustim skozi mašino ( sizzix). Mmhhm verjetno mi ni treba posebej razlagat, da je od embosiranih vrtnic na svetlečem papirja ostala le sled in da je bila mašnica super odtisnjena v karton. Ja nič, potrebno je bilo ponoviti vajo in spustiti skozi sizzixa le delček, ravno toliko da odrežemo "vratni izrez".


2 komentarja:

Simona pravi ...

Obe takšni kot morati biti. nežni in hkrati polni neke topline.

MarikaGabez pravi ...

Zelo sta mi všeč.
Ob zapletih z rezanjem pa sem se kar nasmejala. Od veselja, da se še komu drugemu to dogaja, ne samo meni.

Poročni čestitki

 Za Katjo in Blaža sta nastali dve čestitki. Dobila sem fotografijo darila in sem tudi čestitki ustvarila v barvah le teh Ta je imela žepek ...