sobota, 9. julij 2011

Na hitro

...objava in tudi izdelava...

Potrebovala sem eno mini , mini darilce, kot zahvala za majhno uslugo. Najprej mi je na misel prišlo kazalo za knjigo. "Videla" sem obliko, "videla "sem luknjo na sredi in vedela sem, da je nekje med delčki še ena pobarvana in izrezana gobica iz te čestitke. Morala sem jo samo najti in pogledati, če ni slučajno prevelika za krogec, ki sem ga izrezala.
Seveda gobice nisem našla ( kot zmeraj, ko kaj iščem), ampak pod prste  mi je prišel košček blaga z  izvezenima tulipanoma in metuljem. Se sprašujete , če so bili zadosti veliki/majhni? Seveda, kot bi bili izrezani za moj mini projekt, prav z razlogom so čakali mesec dni v škatli...

Prva stran


Zadaj...
In nastala je še čestitka, saj veste da sem trenutno v fazi prepognjenih  listkov, ki so posuti z rožami takšnih in drugačnih oblik :-)



p.s:  Štanca metuljček je med novejšimi v moji zbirki... a nimajo luštnih kril?

3 komentarji:

Vladuška pravi ...

Lepo pašejo ti izvezeni tulipani in metuljčki imajo res lepa krila.

Nena pravi ...

zelo lepo si tole naredila. metuljčki so pa res kjut. le kako to da jaz še nimam take štance :)

Simona pravi ...

Metuljčki imajo res lušna krilca, kazalka je pa zelo lepa.

Čestitka za dvoletnika

Za dvoletnega Naceta in njegov drugi rojstni dan. Traktor pa obvezno na čestitki :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.