sreda, 22. junij 2011

Ostanki

Fimanje oz. izdelava nakita v teh vročih poletnih mesecih je res eno mučno dejanje. Ustvarjam sicer v kletnih prostorih, kjer je prijetna temperatura, a na žalost je v moji ustvarjalnici tudi bojler pa "najboljša prijatelja"  - pralni in sušilni stroj. Tako da o nekem posebnem hladu ni govora.Še dobro, da je v sosednjem prostoru zmrzovalnik pa si pomagam tudi s hlajenjem.

Projekti zadnjega časa so prinesli v mojo škatlico načetih fimo mas tudi ogromno ostankov. Le-te zavijam v folijo, malo sortiram po barvah, valjam sem in tja, odvijam , zavijam in ko napoči navdih nastanejo tudi kakšni kosi nakita. Škatla postane napol prazna, jaz pa vesela, ker jo lahko  začnem spet polniti.





Tudi škatla s kvadratastimi klobasami je postala polna, pa sem se lotila še nekaj kratkih poletnih variant


... malo sem $#&/%?* (vstavite poljubno kletvico), ko sem rezala rezine in jih luknjanjala, ampak nekako sem zvozila, še preden je pod prsti nastala mehka gmota :-) Ko sem jih v ponedljek proti večeru sestavljala na terasi, me je pa pošteno zazeblo - veter je bil pasji, mhmhm kako bi pasalo eno res vroče obdobje, brez mrzlih vmesnih dni...

11 komentarjev:

Simona pravi ...

To pa je produkcija, ni kaj.

Vladuška pravi ...

Ti pa si se pošteno lotila ostankov, prav fajn za to. Ja, ti dnevi so res čudni, eni večeri hladni, drugi se sploh ne shladijo in predvsem me jezi to, da je za vikende slabo vreme :(

Anonimni pravi ...

Prekrasne radove si napravla Hali!
Pusica:)

Suzana pravi ...

Krasno si skombinirala ostanke. Prav nič se jim ne pozna vročina, čeprav te je pri delu verjetno zelo ovirala.

Mojca pravi ...

o, superca. kvadratkasti se mi dopadejo, uf!

Alenka pravi ...

Prva ogrlica je v sanjskih barvah,....za poletje!!!!!

Jana pravi ...

Luštno je imeti takšne ostanke. Čudovite ogrlice. Barve na prvi so kot bi gledal v ocean, ki se lesketa od sončnih žarkov. .

xajA pravi ...

Dobro si izkoristila ostanke! Sploh taprva kombinacija barv je fenomenalna!

Andreja M. pravi ...

Čudoviti "ostanki" :)Tudi meni se je prva najbolj zataknila za oči :)

Andreja pravi ...

Prekrasno. Kar utopila sem se v turkizni lepotki. Čudovito!

Roberta pravi ...

Ostanki so zakon! :) Luštno si jih uporabila, prav fino živahno in razgibano.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca