ponedeljek, 20. junij 2011

Norišnica

Kot vsako leto je tudi letos junij poln raznoraznih dogodkov: vrstijo se zaključki, predstavitve, žurke prijateljev, ki praznujejo v času počitnic, letos smo imeli tudi valeto. Ta teden še "zguramo" potem pa uživancija. No, čisto mičkeno otroci že uživajo, kolikor vreme dopušča, mala dva je veselje opazovati, koliko dela imata  v vodi, si zmišljujete plese, predstave...

Otroci uživajo, mami pa ustvarja darilca za prijateljčke. Včasih človek ne ve več, kaj bi kupil za te rojstne dni, pa se potrudim in naredim kaj takšnega, kar jim pride prav. Sploh za dekleta je užitek kaj rozasto/punčkastega narediti.

Lonček za pisala je zmeraj uporabna stvar


Na dno lončka sem dala penasto gumo, ki sem jo izrezala s pomočjo nožkov in siizixa:

No tole je šlo še vroče od doma v soboto :-)

Tole pa še čaka do srede :-)






11 komentarjev:

Alenka pravi ...

Pridna mami! Tudi jaz bi uživala, kot mlajša dva:):):)

Neža pravi ...

Ful si pridna in super darilca si naredila.

Jaz sem bila zadnjič prav šokirana in brez besed, ko mi je prijateljica pokazala vabilo na 9. rojstni dan dvojčic, ki ga je dobila njena hči. Notri je z drobnim tiskom pisalo: ''Da nama bo srce zaigralo, naj evrčki zažvenketajo.'' WTF!!!!????? Kam gre ta svet?

Čarobna hišica pravi ...

Mami ti kar pridno ustvarjaj ... jaz pa grem raje delat družbo otrokom ... ;o)

Mojca pravi ...

o, so cartkane... no takole, kakšno leto boš že še mamiservis, potem bo ustvarjanje darilc prešlo v otroške rokce, zato si le še daj duška ;)

joj Neža... to sem videla na vabilu na poroko, ampak za otroke??? vprašanje na mestu - kam, le kam...

Simona pravi ...

Lušni lončki. Tudi sama bi se ga razveselila.
Pridna si.
Mimogrede: si bila v soboto v Žalcu?

Tina pravi ...

Ful lepa darila. Bravo. Pa ideja z gumo pri lončku za pisala je mega.

Anonimni pravi ...

Vidim da si vikend lijepo i kreativno iskoristila nakon kupanja u bazenu napravila si puno lijepih radova, bravo!:)
Šaljem ti veeliku pusu iz Rijeke:)

Renata pravi ...

Sem prav fouš mulcem za namakanje v bazenu :-) Si pa krasno izkoristila čas, to pa. In tudi meni je ideja z gumo na dnu lončka super - mi je šlo vedno na živce tisto žvenketanje.

Hali pravi ...

Neža ne se hecat...ajme meni res kam gre ta svet in kakšno potnico dajemo otrokom????
Simona bila bila, je bilo glasno nisva mogle kakšno rečt. Se pa lahko kdaj dobiva na sladoledu v Kasati :-)pa kakšno rečeva :-)

Vladuška pravi ...

Super ohladitev in osvežitev v bazenu. Mama pa se je super znašla za darilca.

Andreja pravi ...

Super darilca si ustvarila. Bazen pa mhm se ga ne bi branila.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca