četrtek, 12. maj 2011

Zelena serija

Uf zamujam z objavo dobitnice majhne nagrade. Ta teden me je čas povozil, na polni črti in v službi in doma. Včasih bi res ustavila in sestopila malo iz tega vlaka, kakšen dan bi samo sedela, občudovala ptičke, ki norijo po ptičji kopeli, občudovala cvetove na rožah, štela koliko črvičkov so lačnim kljunčkom v hišico znosile siničke.

Kakorkoli, zelena serija je nastala med prazniki, počasi se je sestavljala in dobila nove lastnice. Mogoče bi jo lahko poimenovala kar darilna serija, saj so vse šle za  darilca.

Barbari, ki je pravilna napisala, da vsa se potepala po gradu Snežnik, sem poslala to:
Tini je potovala tale


Matejo bo pa razveseljeval tale kompletek

...in tega sem podarila sama sebi

Vse so kombinacija jabolčne zelene in pearl bele barve.
Še kar nekaj stvari sem počela te dni, upam, da vsak dan najdem čas tudi za objavo.
Uživajte v sončku in pomladnih dneh!

12 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Res je neka časovna zmeda zadnje čase, jaz tudi komaj vse dohajam :) Ampak tale zelena pa zažge in všeč mi je, da si nekaj podarila tudi sama sebi. Ko ponavadi na to pozabimo :)))

Anonimni pravi ...

Prekrasne zelena boja,proljetna i vesela,jako lijepo si napravila ovaj nakit Hali!

Suzana pravi ...

Krasna darila si naredila! Barva me spominja na moja najljubša jabolka Granny smith.

Andreja pravi ...

Ko boš sestopa z vlaka povej, grem s teboj. Zelena serija pa seka. Ta barva mi je res pri srcu. Tako živa je!

Nataša pravi ...

Vse v zeleni barvi so prekrasne. Zelo všečno:).

Tanja E. pravi ...

Čudovite barve, oblike, izdelki!

Maja pravi ...

Lepo si obdarila vse punce in sebe seveda tudi:) Čudovita barva! Poživi!

Nena pravi ...

pejt se ti mal sračkat :)
čudovita kolekcija

Simona pravi ...

Vsi so krasni.

HRANDICA pravi ...

Uuu, divja zelenalo. Na zagorele kože in bele kombinacije. Hm, ali pa vijolične. :)))
Bi se dalo uporabit.
LP

Andreja M. pravi ...

Zelo lepa zelena serija :)

Anonimni pravi ...

Čestitam sretnoj dobitnici na prekrasnoj nagradi!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca