petek, 18. marec 2011

Še in še ponvic

Ja, včeraj sem bojkotirala fimo, vso jezo sem usmerila v čiščenje kopalnice, vodnega kamna. Mhmhm prav tako trd oreh. Potem sem okupirala še sesalec in potem si privoščila malo listanja revije Moje stanovanje ( Lisa). Sposodim si v knjižnici in potem ob listanju in prebiranju polnim dušo.
Danes zjutraj sem se pa spet spopadla z vragom :-)
Modra - kovinska se je gnetla brez problema, tadruga malo svetlejša pa je bila spet preizkus vzdržljivosti. Kdo bo popustil prej, moje mišice ali masa. Trma je naredila svoje, pekaček sem napolnila, dala pečt in via služba.

Tole je pa še sestavljanje od zadnjič.Ponvice, nekaj tudi rožic




Pa še tele odštekane zelene...

7 komentarjev:

valentina pravi ...

Končno sem te našla!!!
Sem že mislila,da si nekam pobegnila z blogom vred.

O fimu nebi kaj veliko,ker jaz kot začetnica itak veliko ne vem-razen tega,da se drobi in mi naredi kakšen siv las.
Mene rešujeta edinole škrtost in trma,če ne bi imela tega dvojega,bi že zdavnaj vse končalo na deponiji.

In tele tvoje "odštekane zelene lepotice"so mi danes spočile učke in naredile nasmeh.
Mogoče pa fimo še ni za ne deponijo.

Lp

Simona pravi ...

Hali, čisto resno vprašanje. Kdaj ti vstajaš. Sama sem tudi jutranji tip, vendar tako pridna kot ti, pa nisem.

Nena pravi ...

Hali tele ponvice so MEGA. jaz se jih še nisem spravila delat, ker enostavno nimam pravih "modelčkov"...hja vsak izgovor je dober

MarikaGabez pravi ...

Podobno kot Simona se sprašujem tudi jaz .... Kdaj za vraga ob vsem ostalem narediš še toliko lepot?

Ponvice so prav kulske.

Alenka pravi ...

Kako si pa ti pridna!!!!Spet čudoviti obeski!

Čarobna hišica pravi ...

Res si pridna ... in tele onvice so prekrasne ... pa tud zadnje zelenke prav nič ne zaostajajo

Suzana pravi ...

Res super izdelki! Tudi jaz se sprašujem za recept o tvojem urniku?!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca