torek, 1. marec 2011

Blokci, post-it blokci

Dogaja se mi, da zmeraj ko potrebujem kakšen listek, da si zapišem kakšno stvar, le-tega ni pri roki, ali pa ni na "mestu". Zato sem  naredila ena taka, hmhm kako bi rekli stojala za post iz blokce, ki jih lahko obesimo kot okras na steno. Prilepila sem še majhno leseno ščipalko, kamor lahko pripnemo kakšno misel za lepši dan, mogoče kakšne telefonske številke ali kakšno opozorilo na dogodek. Za osnovo sem "oblekla" tršo  lepenko,  dodala satenast trak, malo dodatkov. Leseno ščipalko sem poštempljala z distress inki ( te blazinici so mi res pri srcu), uporabila sem ene male male štampiljke rožic. Zgoraj sem trak napeljala čez luknje, ki sem jih naredila s strojčkom ta špiralno vezavo.




10 komentarjev:

K pravi ...

Kjutkano!

Nena pravi ...

lušno in uporabno. pa krasne misli!!!

Simona pravi ...

Zelo lepo zgledajo. Ideja pa za "pokopirat", sama listke tudi vedno iščem.

flo pravi ...

o kakšna lušna ideja, pa lepe misli

Suzana pravi ...

Res super ideja! Tudi jaz vedno iščem listke.
Misli so pa prav zanimive!

vesna pravi ...

Lepo in praktično.
Super darilo za pozabljivce kot sem sama.
Vedno iščem in pozabim kaj moram...
Enega bi naročila, prosim. Hvala.

mimoza pravi ...

Super ideja in zelo lepo narejeno, pa še lepa misel je zraven!

Alenka pravi ...

Luštni in zelo praktični! Zdaj bodo pa vedno pri roki:) Tudi mene zjezi, ko jih ni na mestu!

Vladuška pravi ...

Super, prav fajn zgleda in sedaj ti ne bo več primanjkovala papirčkov. Pri meni je isto :)

Anonimni pravi ...

Odlična i vrlo praktična ideja!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca